Z nápadu na statisíce
měsíčně za jeden rok

I když máte skvělý produkt, vstup do online světa nemusí být procházka růžovou zahradou. Lali ví je rodinná firma, která vyrábí skvělé ručně šité výrobky pro nejmenší. Dělají to fakt s láskou a stejně tak měl vyznívat i nově začínající brand a stavěný e-shop.

Úkolem bylo nastavit strategii celého brandu, ustálit jeho podobu a vše směřovat k exekutivě v podobě tvorby e-shopu a spuštění výkonnostní kampaní.

I když máte skvělý produkt, vstup do online světa nemusí být procházka růžovou zahradou. Lali ví je rodinná firma, která vyrábí skvělé ručně šité výrobky pro nejmenší. Dělají to fakt s láskou a stejně tak měl vyznívat i nově začínající brand a stavěný e-shop.

Úkolem bylo nastavit strategii celého brandu, ustálit jeho podobu a vše směřovat k exekutivě v podobě tvorby e-shopu a spuštění výkonnostní kampaní.

Jak jsme postupovali

S klientem, který prodával své výrobky pouze v malé kamenné prodejně v Krmelíně, jsme začali spolupracovat v březnu 2021. Po úvodní schůzce byl cíl jasný – přenést úspěšný offline projekt do online světa a uspět i tam.

Základem bylo dokonalé seznámení se s klientem, jeho produkty a poté na základě brainstormingů nastavit ucelené fungování celé značky. Koho chce brand oslovovat? Jak má působit na zákazníky? Jaké jsou jeho silné a slabší stránky? Jak udělat ze slabin přednosti? Přesně takové otázky jsme potřebovali v první části zodpovědět.

Dobře mířené otázky jsou základem tvorby autentického brandu.
Klient nejlépe zná sám sebe a my mu pomůžeme to říct publiku tak, aby si jej lidé zamilovali.

Co jsme vytvořili

Správná definice vlastní značky je základ všeho. Proto jsme začali tvorbou brandové identity. Co bylo obsahem našeho kreativního procesu v úzké spolupráci se samotným klientem?

N

definice značky, její archetyp a pilíře

N

pravidla, jak má klient komunikovat a jak má působit na publikum

N

stanovení základních zákaznických skupin

N

nastavení komunikačních kanálů, jejich tonality a vizuálního stylu

DNA značky musí prostupovat veškerými výstupy směrem k veřejnosti.
Od instagramového příspěvku po emailing, komunikace musí být vždy jednotná a ve stejném stylu. Proto vytváříme pro klienta ucelené brožury, kde vše přehledně najde.

Kluci z Tvůj Brand si nás vzali pod svá křídla minulý rok v březnu, pomohli nám vybudovat značku a šlapající e-shop Lali ví, na který můžeme být společně náležitě pyšní. Kluci jsou mladý tým se skvělými nápady. Těším se, co spolu ještě dosáhneme!

Klára, Lali ví

Bez e-shopu to nejde

Konec hraní, na řadu přichází to, bez čeho by online fungovat nemohl – e-shop. Ten jsme stavěli v duchu celého brandu. Díky přesně definovaným pilířům značky, znalosti sortimentu a cílových zákazníků to šlo hladce.

N

Na začátku jsme dobře promysleli výběr platformy, která bude pro náš e-shop nejpřínosnější. I přesto jsme do šablony přidali spoustu věcí navíc, aby byl obchod pro uživatele co nejpřívětivější

N

Vytvořili jsme počáteční wireframe (drátkový model) homepage e-shopu, od které se vše odvíjelo

N

Následně jsme na základě odsouhlaseného modelu e-shopu vytvořili všechny grafické podklady, které byly následně nachystané ke kódování

N

Po nakódování a grafickém zpracování e-shopu jsme se na základě vytvořené soustavy klíčových slov zaměřili na SEO, aby každý text plnil svou funkci opravdu stoprocentně

N

E-shop byl poté naplněn produkty, otestován a připraven ukázat se světu

Jaké jsou výsledky spolupráce?

Klientovi jsme během pár týdnů téměř od nuly postavili funkční brand, který disponuje jasnou strategií, profesionálním e-shopem a marketingovou podporou. Aby veškerá komunikace Lali ví byla konzistentní, poskytujeme klientovi navíc poradenství ohledně sociálních sítí, které si vede sám. Teď nadešel čas sledovat podrobněji zákaznické chování, vyhodnocovat přínos jednotlivých kanálů a vše optimalizovat tak, aby si zákazníci oblíbili Lali ví ještě více než dosud.

Po roce práce můžeme říct, že jsme vybudovali stabilní značku, funkční procesy a marketing, který klientovi generuje statisícové měsíční tržby a hranice budeme na základě stanovených KPIs posouvat každým měsícem dál a dál.

Chcete aby váš byznys rostl stejně rychle jako dětičky odrůstají svým oblečkům? Nechte to na nás, ušijeme vám řešení na míru.