Letem Brandem
Tipy & triky
Skrytá síla barev: Jak můžete zvýšit konverze
Skrytá síla barev: Jak můžete zvýšit konverzeJak zvýšit konverze pomocí skryté síly barev?Jak můžete využít psychologii barev k oslovování emocí a zlepšení výkonnosti všech vašich marketingových kampaní? Přirpavte se na inspiraci a konkrétní rady, které Vám pomohou...
Jak motivovat zákazníky k nákupu?
Jak motivovat zákazníky k nákupu?Konkurence v online prostředí je stále větší a cena za reklamu se stále zvyšuje, to je dlouhodobá problematika v oblasti e-commerce, a co Vy s tím? Můžete se zaměřit na důležitost motivace zákazníků k nákupu a na to, jak se s rostoucí...
Podcasty plné inspirace pro Vaše podnikání! – srpen 2023
Podcasty plné inspirace pro Vaše podnikání!Pokud ještě neodebíráte náš nový podcast 5reasons, mohly Vám uniknout novinky a inspirace pro Váš růst. Za poslední měsíc jsme se setkali s několika zajímavými hosty. Už jste slyšeli nejnovější podcasty s Petrem Benou,...
Podcasty plné inspirace pro Vaše podnikání!
Podcasty plné inspirace pro Vaše podnikání!Pokud ještě neodebíráte náš nový podcast 5reasons, mohly Vám uniknout novinky a inspirace pro Váš růst. Za poslední měsíc jsme se setkali s několika zajímavými hosty. Už jste slyšeli nejnovější podcasty s Miroslavem Singerem,...
Fenomént TikTok! Jak jej využít v marketingové strategii?
Fenomént TikTok! Jak jej využít v marketingové strategii?Dobrý den, rádi bychom vám představili jeden z nejvýraznějších fenoménů poslední doby - TikTok. Tato sociální platforma se stala velmi populární mezi mladší generací, ale dle statistik je na ní i dostatek...
Nový inspirativní podcast 5reasons
Nový inspirativní podcast 5reasons Máme pro Vás vzrušující novinku - TvůjBrand spustil nový podcast s názvem 5reasons! Rádi bychom Vás pozvali k jeho sledování a poslechu, protože věříme, že Vám může přinést hodnotné informace a inspiraci.5reasons je podcast, který se...
Aktuální komunikační trendy
Aktuální komunikační trendy V dynamickém prostředí našeho trhu je nezbytné, aby podniky byly schopny pohotově reagovat na nejnovější společenský a technologický vývoj. Pokud se zaměřujete pouze na svůj business, věřte, že pokud jste našimi zákazníky, my sledujeme trh...
Jarní marketingové konference, které stojí za to!
Jarní marketingové konference, které stojí za to! Ani v novém roce marketingoví odborníci nezahálí a připravili si pro nás pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů z vlastní praxe. Ani my nelenošíme a přinášíme vám přehled toho nejzajímavějšího, co letošní jarní...
Využití a nástrahy umělé inteligence
Využití a nástrahy umělé inteligenceChatGPT v poslední době udělal ve světě opravdu haló. Spousta lidí si ho vyzkoušelo, ještě víc lidí o něm slyšelo. Pro mnohé se jedná o zajímavý výstřelek, ale praktické využití pro něj nemají. My to z pozice marketingových...
Přejděte na Google Analytics 4 již nyní
Přejděte na Google Analytics 4 již nyníSoučasným Google Analytics Universal začíná odpočinek. Věčný? Už Vám nepomůžou a neřeknou, jak si váš e-shop nebo jiný online projekt zrovna vede. Nově Vám data, trendy a informace budou dávat nastupující Google Analytics 4. Proč...
E-commerce právo v roce 2023
E-commerce právo v roce 2023S rokem 2022 se pomalu loučíme a od nového roku většina z nás jistě očekává změny v legislativě. E-shopy čekají nejen ekonomické, ale také právní výzvy. V roce 2023 dojde k silnějšímu propojení soukromého (občanský zákoník) a veřejného...
TownOut: Jak získat z obsahu maximum
TownOut: Jak získat z obsahu maximumV dnešní době, kdy má každý telefon se solidním foťákem, může dělat marketing kdekdo. Jak to ale zařídit, aby obsahová strategie dlouhodobě fungovala a vy získali z každé produkce maximum? Víme, že dobrý marketing se nedělá od...
Jak zvýšit tržby na e-shopu?
Zvyšte prodeje vhodnou propagací
Jak zvýšit tržby na e-shopu?Zvyšte prodeje vhodnou propagacíHurá, máme e-shop, teď jen počkáme na první objednávky a budeme si žít v luxusu. Takhle to bohužel nefunguje. Bez propagace e-shopu či webu se tržby nepohnou. Platí zde jednoduchá rovnice, a to pokud si...
Jak funguje PPC reklama?
Jak funguje PPC reklama?Bez PPC reklamy by výkonnostní marketing nebyl tím, čím je. Zkratka PPC pochází z anglického pay-per-click, což už nám naznačuje, že půjde o platbu za proklik. Za každý proklik z reklamy na web tak inzerent zaplatí. Přestože kořeny PPC reklamy...
Google Analytics 4: Měřte dřív, než bude pozdě
Google Analytics 4: Měřte dřív, než bude pozděUž měříte do Google Analytics 4? Možná je na čase začít. Datum, kdy skončí stávající verze Universal Analytics (UA), je 1. 7. 2023, tedy hrozně daleko i hrozně blízko. Přečtěte si, proč je dobré začít řešit přechod z UA na...
Tipy, jak na lepší SEO pro vaši firmu
Tipy, jak na lepší SEO pro vaši firmuZnáte tenhle? Kam nejlépe schovat mrtvolu? Přece na druhou stránku ve vyhledávání. Nikdo tam nehledá a se svou firmou tam nechcete být. SEO (Search Engine Optimalisation) jsou metody, které mají za cíl, aby se vaše firma...