Jak zvýšit tržby na e-shopu?
Zvyšte prodeje vhodnou propagací

Hurá, máme e-shop, teď jen počkáme na první objednávky a budeme si žít v luxusu. Takhle to bohužel nefunguje. Bez propagace e-shopu či webu se tržby nepohnou. Platí zde jednoduchá rovnice, a to pokud si nezajistíte vyšší návštěvnost, nebudou prodeje dostatečné. Přečtěte si, jak zvýšit tržby na e-shopu, máme pro vás spoustu šikovných rad.

Optimalizujte web pro vyhledávače

SEO je jeden ze základních principů propagace, aby tržby vašeho e-shopu rostly. Jedná se o soubor činností, které mají za cíl, aby se vaše stránka objevovala nahoře ve vyhledávání. Jak na to? Přizpůsobte obsah svého webu či e-shopu analýze klíčových slov a zvyšte tak hledanost svých služeb či produktů. Můžete psát relevantní články, lépe strukturovat obsah webu, upravit popisky produktů… Možností je spousta a my vám je rádi všechny prozradíme.

Využívejte srovnávače produktů

Znáte Heuréku, nebo Zboží.cz? Tak se do boje o zákazníka na zbožových srovnávačích zapojte i vy. Rychle vám mohou přivést zákazníky
do e-shopu a zvýšit tak tržby. Nastavte svým produktům názvy, optimalizujte je pro srovnávač a zaujměte publikum.

Tip pro vás: Můžete nastavit jiné ceny pro zbožové srovnávače než pro přímé návštěvy.

Nezanedbávejte PPC reklamu

Zvýšit tržby na e-shopu vám může zásadním způsobem pomoci PPC reklama. Platíte zde za proklik zákazníka na web, takže máte šanci oslovit obrovské množství lidí s konkrétními zájmy či vzorci chování. Využijte bannerovou reklamu na tematických webech, nebo zkuste kampaně ve vyhledávání. Nezapomeňte ale na sladění kompletní komunikace s vyzněním webu, ať vše krásně ladí.

Oslovte klienty s e-mailingem

Jeden z nejefektivnějších kanálů, jak zákazníky oslovit, je e-mailing. Řekněte levně a rychle celé své databázi, že máte akce, novinky nebo nové produkty. Správně nastavená e-mailingová strategie vám může pomoci oslovit třeba i ty, kteří u vás nakoupili před rokem a teď se jim chcete připomenout. A nejen to, možností jak s e-maily pracovat máte spoustu a spoustu.

Nezapomeňte na RTB reklamu

Videoreklama, dynamické bannery, reklama ve Smart TV, to je nekonečný prostor pro kreativitu a zaujetí publika s dosahy podobnými masovým médiím. Využít můžete pomocí RTB reklamy samozřejmě velmi účinný dynamický remarketing a připomenout se zákazníkům, kteří už u vás na webu byli.

Kdo není na sítích, jakoby nebyl

Vybudujte si komunitu klientů a zákazníků, kteří vám pomohou navýšit tržby na e-shopu. Mluvte s nimi, bavte je, vzdělávejte je. Facebook, Instagram, LinkedIn či TikTok jsou ideálními kanály, jak být kreativní a jak oslovit publikum zase trochu jinou formou. Využijte samozřejmě i propagaci příspěvků a výkonnostní kampaně, jejich možnosti cílení jsou na sítích možná zajímavější než u PPC reklamy.

Propagujte svoji pobočku

Zaměřte cílení své PPC reklamy či reklamy na sítích na okolí vaší pobočky. Využijte také lokální SEO – zapište se na Firmy.cz, mějte aktivní profil na Google Firmách a získávejte recenze. Pro zákazníky budete viditelnější a důvěryhodnější než konkurence.

Budujte to nejcennější – svůj brand

Brand je to, co si o vás lidé myslí, i když jim nepodsouváte žádnou reklamu. Přistupujte k němu tedy zodpovědně. Jak k lidem mluvíte, jaký máte vizuál, jaký má vaše značka charakter? To vše dnes umíme velmi šikovně nastavit, abyste se zákazníkům trefili do noty. A díky dobré značce oslovíte více klientů a tržby e-shopu porostou.

Obsah je král

V marketingu to platilo a platí v každé době. Dopřejte zákazníkům dobře napsané texty, zajímavé fotky, videa, chytlavou grafiku. Hrajte si s nimi, učte je používat vaše produkty a řekněte jim, proč bez nich nemohou být. Obsah prostupuje všemi složkami propagace, tak si na něm dejte záležet, ať jste pořádně vidět.

Věříme, že tržby vašeho e-shopu poletí po našich radách nahoru. A kdybyste si přece jen s některou oblastí propagace nevěděli rady, jsme tu pro vás. O váš byznys se dokážeme postarat komplexně a profesionálně. Ozvěte se nám.