Tipy, jak na lepší SEO pro vaši firmu

Znáte tenhle? Kam nejlépe schovat mrtvolu? Přece na druhou stránku ve vyhledávání. Nikdo tam nehledá a se svou firmou tam nechcete být. SEO (Search Engine Optimalisation) jsou metody, které mají za cíl, aby se vaše firma zobrazovala vysoko ve vyhledávání. Zjistěte v našem článku, jak svému byznysu se SEO pomoct. Lepší pozice vaší společnosti ve vyhledávání je totiž přímo úměrná tomu, kolik zákazníků váš web navštíví. Tak se inspirujte, pro SEO toho můžete udělat spoustu i zdarma.

Lepší SEO:
hodně muziky za málo peněz

Marketing nemusí stát spoustu peněz, když se na to jde chytře. SEO je často mravenčí práce, která se ale vyplatí víc než kdy jindy. Optimalizujte proto svůj web a další formy prezentace právě teď. SEO není sprint, ale spíše maraton, jehož výsledky uvidíte až časem. Začít ale můžete už nyní, každý dobrý krok se počítá a počítat bude.

Jak zlepšit SEO v jednotlivých krocích

N

Prvním krokem je samozřejmě optimalizace vašeho webu. Vycházeli jste při jeho tvorbě z analýzy klíčových slov? Přidáváte pravidelný obsah, který SEO zohledňuje? Poznatky o SEO můžete dovodit i z chování uživatelů a identifikovat tak mezery v obsahu
i klíčová slova, na která se můžete v budoucnu zaměřit.

N

Mrkněte třeba na Google Trends či volně dostupné nástroje Skliku a inspirujte se, jak lidé hledají produkty a služby podobné té vaší. Jak se tyto trendy vyvíjí v čase? To vše lze zjistit velmi snadno.

N

Máte aktuální všechny online záznamy o vaší firmě? Provozní hodiny odpovídají realitě? Nabízíte rozvoz domů? To vše musí zákazník i algoritmus Google vědět, oba to ocení.

N

Cestou, jak šikovně posílit SEO je přidávání obsahu, který je pro tyto účely optimalizován. Ideálně tedy blogové články nebo přidávání často kladených otázek a odpovědí.

N

V obsahu lidem věci neoznamujte, ale pomáhejte jim. Víte, že například během covidu mimořádně vzrostlo množství dotazů, které začínají na Jak…? Odpovězte lidem, jak jim právě vy s něčím pomůžete a v návaznosti na to prodejte svůj produkt.

Nezanedbávejte recenze

Zejména ty na Google. Mají totiž velký vliv na umístění a bonitu vašich stránek. Každá recenze se počítá, žádejte o ně však opatrně a nezapomeňte uvést důvod. Zeptejte se uživatelů o tom, co si o vašich produktech myslí, nebo jaký mají názor na vaši službu. Je to pár slov navíc, ale služba Google Moje firma pak vaše dotazování vidí hned jako relevantnější.

Pozitivních recenzí se však nesnažte dosáhnout jakkoli uměle. Když jich přibude v krátké době opravdu hodně, budou od nově založených účtů, nebo ze stejné IP adresy, Google to pozná. A sankce? Snížení vašeho skóre, ztráta relevance a v důsledku ztráta pro vaše SEO.

A to jsou jen nejzákladnější SEO aspekty, které můžete ovlivnit hned teď. Na spoustu jiných kritérií je třeba jít více do hloubky a proniknout do Google algoritmů ještě víc. Nevíte, kde začít? My vám s tím pomůžeme. Ani nevíte, kolik dobrých služeb může udělat pár dobře napsaných textových bloků, nebo pár technických optimalizací. Ozvěte se nám a starejte SE O svůj byznys profesionálně.